tiistai 11. syyskuuta 2012

3000


Mahtavaa! Kävijälaskuri pyörähti tänään hienoon tasalukemaan 3000!
Se lämmittää mieltä yhdessä ulkona säteilevän syysauringon kanssa.
Olen viime aikoina saanut myös monta uutta lukijaa. Oikein lämpimästi tervetuloa teille kaikille :-)

Viikonloppuna rakas isoveljeni ilahdutti pikkusiskoaan lainamaalla minulle tämän:


Ja mitä siitä seurasi.....

Jotain tällaista:


Toivottavasti lukijakuntani eivät kyllästy kun minulla näyttää tuo joulusesonki alkavan jo alkusyksyllä. Tähän on järkevä selitys, pitää aloittaa ajoissa että ehtii tekemään tarpeeksi palloja jouluun mennessä. Nimittäin isoveljellä oli tapansa mukaan taka-ajatus kun hän joulupallokirjan minulle lainasi. Arvaatte varmasti mikä.........




6 kommenttia:

  1. Hienoja palloja! Itsekin olen tehnyt pari palloa, mutta siihen se sitten jäikin. Ehkä innostun vielä uudelleen.

    VastaaPoista
  2. Aikasemmin jo katselin noita sun tekemiä joulupalloja ja nämä on kyllä aivan ihania. Ja niiiin jouluisia. Pitääpä kokeilla tehdä niitä sitten, kun tulee sopiva sauma :)
    t. SNY 29

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! Ovat nopeita tehdä mutta vaarana on että niihin jää koukkuun :-D

      Poista
  3. Minullakin on tuo kirja. Se on täynnä kivoja pallomalleja. Meillä vaan ei oikein voi paljon koristeita laittaa, kun kissat ottaa ne leluiksi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kuvitella että kissoista nuo ovat oikein mainioita leluja :-)
      Meilläkään ei ole yhtään joulupalloa itsellä. Kaikki ovat menneet muiden koteihin jouluiloa tuomaan.

      Poista